Project Boszicht Almere
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Project Boszicht Almere

Het wel en wee over Project Boszicht
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Oplevering Februari!

Ga naar beneden 
+5
marcellaenarthur
Rise
Imelda
Robert O.
Kim en Jonathan
9 plaatsers
AuteurBericht
Kim en Jonathan

Kim en Jonathan


Aantal berichten : 69
Localisation : Almere
Registration date : 03-06-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyza dec 08, 2007 6:40 pm

Hello Buurtjes...

We worden allemaal hoogswaarschijnlijk (prognose a la Piet) eerder buurtjes dan wij allemaal verwacht hadden.
Piet heeft aan ons verteld dat de oplevering al begin februari !! zal plaatsvinden... voor ons rijtje om precies te zijn 11 februari.

Snel he??
We krijgen dit weekend (zei Piet) onze nieuwsbrief, maar kon het niet laten om alvast een berichtje op het forum te schrijven.

1 nadeel: ons huis moet nu toch wel heel snel gaan verkopen grrrr

Groetjes van Kim en Jonathan
Terug naar boven Ga naar beneden
Robert O.




Aantal berichten : 70
Registration date : 10-09-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyza dec 08, 2007 7:31 pm

Hèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè, da's goed nieuws. Dat is echt veel sneller dan verwacht. Alleen geen nieuwsbrief gezien. Het grappige is dat toen wij het huis kochten (bij Bröring hebben we gekocht) vertelde de medewerkster van Bröring, dat wij het huis vermoedelijk het eerste kwartaal zouden krijgen. Het lijkt alsof zij gelijk gaat krijgen. Dinsdagmiddag hebben we toch kijkmiddag dus maar even aan PvL vragen wanneer ons rijtje (bouwnrs. 1 t/m 7) wordt opgeleverd.

Ik hoop voor jullie dat jullie huis snel wordt verkocht. Eigenlijk hoop ik dat, voor iedereen die het huis nog niet heeft verkocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imelda

Imelda


Aantal berichten : 347
Localisation : Almere ...Faunabuurt
Registration date : 02-06-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyza dec 08, 2007 8:32 pm

Ik kan nog ff niet zo blij zijn met deze mededeling....dit omdat ons huis ook nog niet verkocht is en met de feestdagen voor de deur ga ik er dus van uit dat dit niet snel zal gebeuren ook!

En dan nog iets...wij hebben onze keuken bij Eigen Huis gekocht en zouden 3 maanden voor oplevering bericht krijgen dat er in gemeten kon worden...dus schiet mij maar lek, misschien heb ik iets gemist??

Maar goed....eerst maar zien en dan geloven....ook geen brief gezien dus....

Sorry voor een niet zo enthousiaste reactie ...maar ik begrijp de reactie van Robert wel!!!

Is jullie huis al wel verkocht dan Robert...?


Laatst aangepast door op za dec 08, 2007 10:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rise

Rise


Aantal berichten : 186
Localisation : Hilversum
Registration date : 01-06-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyza dec 08, 2007 10:35 pm

Hier zijn we aan de ene kant wel enthousiast, maar aan de andere kant helemaaaaaal niet. We missen staks best wel wat geld.......Dat is balen!

Vandaag op de bouw geweest: onze schuurtjes stonden al. De afwerking van het dak moet nog gedaan worden voor het grootste deel. Ook zijn de muren afgesmeerd, en zijn de plafonds van de 2-onder-1 kappers al gespoten. Wat gaat dat toch snel he!
Terug naar boven Ga naar beneden
Imelda

Imelda


Aantal berichten : 347
Localisation : Almere ...Faunabuurt
Registration date : 02-06-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyza dec 08, 2007 10:43 pm

@ Serena

Hoezo geld missen dan?

Gr Imelda
Terug naar boven Ga naar beneden
Rise

Rise


Aantal berichten : 186
Localisation : Hilversum
Registration date : 01-06-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyzo dec 09, 2007 10:15 am

Omdat we korter kunnen sparen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Robert O.




Aantal berichten : 70
Registration date : 10-09-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyzo dec 09, 2007 12:31 pm

Om je vraag te beantwoorden of we het huis hebben verkocht.
Eh nou, mmmmmm, ja, nee, misschien, toch wel, moeilijk.
Laat ik het zo zeggen, de overstap naar Attent Makelaars heeft ons gevoel, van dat we het huis niet zouden verkopen, in een klap weggenomen. Ons huis staat nu net een maand in de verkoop bij Attent makelaars en we hebben inmiddels 5 bezichtigingen gehad. Het lijkt erop dat wij in tegenstelling tot de vorige makelaar, nu wel het juiste publiek binnen krijgen. Van de 5 bezichtigingen waren er nu slechts 2 die nog in de oriëntatiefase zaten. De overige 3 waren serieuze kandidaten die doelgericht al een keuze hadden gemaakt voor een beperkt aantal woningen. Uiteindelijk heeft één van de drie een bod op onze woning gedaan. Met hun hebben we de onderhandelingen opgestart en inmiddels ook afgerond.
We gaan vrijdag tekenen bij de makelaar en moeten dan nog even afwachten of alles rond komt. Dus ik kan nog niet echt zeggen dat wij het huis hebben verkocht.

Jouw opmerking over Eigen Huis Keukens, klopt trouwens, hoor !
We zouden inderdaad ongeveer drie maanden voor oplevering een oproep krijgen om één en ander nog eens door te spreken met hun.
Misschien krijgen we die oproep na het inmeten van de keuken, hier hoeven wij in principe niet bij aanwezig te zijn omdat Koopmans hiertoe zelf het initiatief heeft genomen. Ik vermoed dat ze van Eigen Huis Keukens zo de woningen in kunnen om in te meten.


Laatst aangepast door op zo dec 09, 2007 2:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Imelda

Imelda


Aantal berichten : 347
Localisation : Almere ...Faunabuurt
Registration date : 02-06-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyzo dec 09, 2007 1:04 pm

@ Serena..

Ach ja natuurlijk...logisch...



@ Robert..

Wat een verhaal....maar uiteindelijk voor jullie hopelijk een goed eind!
Welke makelaar hebben jullie bij Attent?..Jeroen is hier destijds geweest om een waardebepaling te doen.

Wij zitten er ook erg aan te denken om van makelaar te wisselen...uiteindelijk...want hier schiet het geen bal op.
En dus begin ik hem wel een beetje te knijpen.

Nog ff ter aanvulling op Eigen Huis:

Inderdaad ja...ook nog een oproep om na te lopen of alles klopt en of je evt nog wijzigingen wilt aanbrengen.
En wat betreft het inmeten...misschien hoeven we daar niet bij te zijn...maar ik zou dat wel op prijs stellen....bij een collega van mij die ook een keuken bij hun gekocht heeft is er het en en ander misgegaan...met een hoop gedoe allemaal.

Gr Imelda
Terug naar boven Ga naar beneden
Kim en Jonathan

Kim en Jonathan


Aantal berichten : 69
Localisation : Almere
Registration date : 03-06-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyzo dec 09, 2007 7:15 pm

hey

Ik snap jullie gemengde reacties wel hoor, wij hebben natuurlijk ook gemengde gevoelens; ergens is het wel leuk om er snel heen te kunnen... aan de andere kant, pfffff die verkoop van ons huis.....
Februari blijft natuurlijk een prognose.... dus kan altijd nog later worden, maar goed: het is wel een stuk sneller als gedacht natuurlijk.
Ik denk dat Piet het echt pas net weet, .. die prognose, en daarom misschien die keukenzaak nog geen contact heeft opgenomen? Ik roep ook maar wat hoor, geen idee. Wij hebben onze keuken ergens anders gekocht, en laten a.s. dinsdag dan ook iemand de keuken inmeten op advies van Piet.

groetjes van Kim flower
Terug naar boven Ga naar beneden
marcellaenarthur

marcellaenarthur


Aantal berichten : 11
Localisation : Lelystad
Registration date : 13-11-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyma dec 10, 2007 10:57 pm

Shocked Euh... Slik... Dan al? Ons huisje loopt ook niet echt lekker... morgen 3e bezichtiging in 3 maanden... Dachten meer aan ergens in Mei ofzo...

Maar jah.. eerst zien dan geloven maar, zal morgen Piet ook nog ff aan zn jas trekken Laughing

En verder jullie ook allemaal fijne santa feestdagen en gelukkig nieuwjaar!! geek

Groeten Tuureluur en Marcella

Bouwnummer 12
Terug naar boven Ga naar beneden
Bastiaan, Jenny & Jas




Aantal berichten : 3
Registration date : 20-11-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptydi dec 11, 2007 9:02 pm

Jeetje februari???? Dat is wel snel..
Maar ja, de bouw gaat ook wel snel.
Ons huis is gelukkig wel verkocht. We hebben het verkocht bij Immo.
Binnen 4 weken verkocht, hadden ongeveer 20 bezichtigingen...
Dus is heel snel gegaan! Wij zitten nu in een huurhuis.
Maar wij wachten ook in spanning op de nieuwsbrief!
Allemaal succes met de verkoop!

Groetjes jenny
Terug naar boven Ga naar beneden
Menno, Tjesjen & kids

Menno, Tjesjen & kids


Aantal berichten : 112
Registration date : 13-09-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptywo dec 12, 2007 1:09 am

Tja, makelaar ATTENT, he. Nee ik heb nog steeds geen aandelen. Gewoon de beste makelaar, die een oor en een oog heeft voor de verkoper en niet alleen voor Euries en Dollars.......
Mensen, die hun vak verstaan EN het nog leuk vinden om huizen te verkopen.

Sterkte allemaal bij de verkoop van jullie oude stolpjes, Menno.
Terug naar boven Ga naar beneden
miranda en bert

miranda en bert


Aantal berichten : 10
Leeftijd : 46
Registration date : 22-10-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptydi dec 18, 2007 2:17 am

hallo allemaal,

tja de huizen kriebels..... daar kunnen wij ook over mee praten.

we zijn dol blij dat het allemaal zo goed gaat maaaaaaarrrrr ook wij zijn

ons huis nog niet kwijt... helaas No, maar bert lijkt zich geen zorgen te

maken. komt allemaal best goed zegt hij.... nou eerst zien dan geloven.

ik vind dat best een beetje eng.. maar we wachten af...

wordt al wel erg mooi hoor!! Very Happy

voor iedereen hele fijne dagen en een goed verkoop begin van het

nieuwe jaar.....

liefs miranda
Terug naar boven Ga naar beneden
Pelle en Kitty Kil




Aantal berichten : 7
Registration date : 15-06-07

Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Emptyza jan 05, 2008 10:33 pm

Dag heel snel toekomstige buurtjes,

Toch maar weer even het forum bezocht en zie dat veel mensen dezelfde gevoelens omtrent de snelle oplevering hebben.
Van ons had de oplevering ook wel wat later mogen zijn. Inderdaad in verband met de verkoop van ons oude huis en ook in verband met het sparen. Nog geen jaar geleden werd ons immers verteld dat de oplevering waarschijnlijk in het derde kwartaal van 2008 zou plaatsvinden..................Op deze prognose hebben wij dan ook onze eigen planning gemaakt.
Maar goed, we moeten er maar vanuit gaan dat alles goed komt - voor iedereen natuurlijk - en dat we in de zomer heerlijk kunnen genieten in ons nieuwe huis en tuin.

Groetjes van Kitty Kil, bouwnummer 38
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oplevering Februari! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oplevering Februari!   Oplevering Februari! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oplevering Februari!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Foto's 24 februari: Bospark opgeleverd, hofje vormt zich
» Oplevering
» Oplevering
» Oplevering!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Project Boszicht Almere :: Algemeen :: Lokatie Boszicht-
Ga naar: