Project Boszicht Almere
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Project Boszicht Almere

Het wel en wee over Project Boszicht
 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Forum dood gebloed?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Erwin & Linda

Erwin & Linda


Aantal berichten : 58
Leeftijd : 49
Localisation : Lelystad
Registration date : 06-06-07

Forum dood gebloed? Empty
BerichtOnderwerp: Forum dood gebloed?   Forum dood gebloed? Emptydi aug 05, 2008 6:28 pm

Goedenmiddag alle buurtjes,

het is een tijd geleden dat er op het forum gesproken is, iedereen is natuurlijk druk bezig geweest en wellicht nog wel, maar toch lijkt het mij wel handig om een beetje bij te blijven wat er in de buurt speelt.

Toen is er een discussie geweest over wagens die de straten kapot reden en dat iedereen er een beetje op moest gaan letten, maar het lijkt nu wel zo dat er veel mensen er geen boodschap aan hebben wat er in de buurt speelt.

*Want veel auto's worden nog steeds op de smalle tussenweg achter de huizen Guus Geluk geparkeerd.

*Aannemertjes die bij de bewoners moeten wezen, (voorral ook grote wagens) rijden ook nog steeds over deze zelfde weg.

*De bestrating is aan het eind van deze weg nog steeds niet af (achter GG st. nr 26) waardoor het niet verstandig is om daar door te rijden, want de weg wordt steeds slechter.

Bij het laatste punt kunnen wij ons iedere keer weer verschrikkelijk aan ergeren , ondangs dat wij samen met de buren iedere keer weer daar een stapel stenen neerleggen, wordt er toch steeds doorgereden, stenen worden herhaaldelijk verwijderd, het lijkt wel of wij steeds politie agenten moeten spelen om de desbetreffende mensen hierop aan te spreken, waar vaak ook heel onbeschoft op gereageerd wordt, tot bedreigingen aan toe.
Als iedereen die deze werklui inhuurd hier nou eens rekening mee houdt om leveranciers/ tuinmannen/ en of andere werklui hierop te attenderen dat hier nog niet langs gereden kan worden, zou het een stuk makkelijker worden.

Ook vind ik dat er in de straten soms verschrikkelijk hard wordt gereden, wat absoluut niet nodig is.

Misschien is het wel weer nodig om een vergadering in te lassen waar iedereen zijn ei kwijt kan.
Het zou toch zonde zijn als in zo'n nieuwe wijk de boel al naar z'n grooitje gaat!!.

Misschien vinden jullie mij nu wel een enorme zeikert, maar ik ben nu wel even me ei kwijt en hoop dat dit toch wel wat opleverd en dat er meer mensen op gaan letten, want vele zien het maar halen hun schouders op.

Verder zijn wij ontzettend blij met het huis en de ligging.

Groetjes,

Linda
Guus Gelukstraat 26
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gerritsenalmere.nl
Robert O.




Aantal berichten : 70
Registration date : 10-09-07

Forum dood gebloed? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Forum dood gebloed?   Forum dood gebloed? Emptyzo aug 10, 2008 1:41 pm

Nou ja, laat ik dan de eerste zijn die reageert op jouw oproep.

In grote lijnen ben ik het met jou eens.
Voor sommigen onder ons geldt helaas dat er geen rekening wordt gehouden met de kwetsbaarheid van de bestrating.

Vooropgesteld dat ik begrip heb voor degenen die ongunstig wonen en daardoor grote afstanden moeten afleggen om bijvoorbeeld de tuinaanleg te realiseren, vindt ik het bijzonder vervelend dat er straks kosten moeten worden gemaakt om e.e.a. te herstellen. (hier ga ik dus niet aan mee betalen)

Ik wil niet overkomen als een heilig boontje maar ik heb het zand en de bestrating niet op het mandelig gebied laten afleveren. Ik heb alles zelf de tuin ingereden.

Ook ik erger me enorm aan dezelfde zaken waar jij je aan ergert.
Maar niet alleen daaraan, ik irriteer me ook mateloos aan de rotzooi in de perkjes in de hofjes.
Door Koopmans is gekozen voor een goedkope oplossing en daarom staat het nu vol met onkruid. De originele beplanting valt niet eens meer op tussen het onkruid. Het onkruid is een blijvend (terugkerend) probleem en zal dus in de nabije toekomst steeds weer kosten voor onderhoud van de perkjes met zich mee brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Forum dood gebloed?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oja er was ook nog n forum he...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Project Boszicht Almere :: Overige :: Cafe de Wereld-
Ga naar: